SoundCloud

Sosyal Medya

Instagram View Cuneyt Karayalcin's profile on LinkedIn

Bas Gitar Kayıt Semineri @ SAE Istanbul

Bu hafta Cuma günü İstanbul SAE Enstitüsü'ndeki arkadaşlarım tarafından bir bass gitar kayıt semineri vermek üzere davet edildim... Bass gitar kayıt teknikleri hakkında bir çok konuya değindim - Bass gitar kaydına ne zaman ihtiyaç duyulur - bass gitarın setup i nasıl olmalıdır - mikrofonlama tercih edilecekse hangi mikrofonlar kullanılmalıdır (birçok mikrofonla kayıt yaptık ve kayıtları dinleyerek karşılaştırdık) - hangi tarza hangi tonları tercih etmeliyiz - gibi...

Seminerden bazı fotoğrafları da paylaşıyorum :




Bu seminer icin  Mert Medeni (Head of Audio Engineering Departmentve Tolga Tolun (Campus Manager) a tesekkur ediyorum...

Benim için, öncelikle çok eğlenceli bir seminer oldu. Her ne kadar ilk başta biraz heyecanlanmış olsam da (çünkü dinleyicilerim çok yetenekli öğrenciler ve çok bilgili ses mühendis adayları ve sahada çalışan bir çok mühendisten oluşuyordu) onlara güzel konular ogrettigime ve ufuklarını biraz genislettigime inanıyorum. Sağolsunlar kendileri de memnuniyetlerini bana iletmekten geri kalmadılar. Yine her zamanki gibi saat sınırını benim çok fazla konuşmam ve ogretebildigimin en fazlasını öğretme arzum sebebiyle biraz saat sınırını aştık, ama olsun, herkes memnun kaldı mi, evet :)

Seminer in sayfasIna su linkten ulasabilirsiniz... Bir sonraki blog yazImda gorusmek uzere...